Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za váš článek. Škoda, že se pan Moravec v televizi nikdy Bartoše na Antifu nezeptá. A piráty volí hlavně mladí lidé bez historické paměti.

20 0
možnosti
JF

J45i23ř96í 76F55o97g30e47l

20. 5. 2020 8:52

Trochu idealistické, ale člověk si řekne "Kéž by".....

A Piráti a spol. by si měli sundat rauš.ky, ta Klinika je v nich zažraná.

2 0
možnosti
JH

Momentálně mi přijde mnohem nebezpečnější levice, neboť se navlékla do módního hávu....

16 0
možnosti
JH

Některé plusy mě dost překvapují. Zřejmě nějaká porucha:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Není mi jedno, co se děje. Jsem daňovou poradkyní, pravidelně publikuji v odborných časopisech, vystudovala jsem obory Evropské vztahy a veřejná správa.

Seznam rubrik