Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ani dnes se nedá říci, že bych s vámi souhlasil. Přesto je mi milejší váš blog, než blog paní Boškové. Dáváte sem k diskuzi svůj názor, který neschováváte za vylhané čísla, vylhané statistiky a vylhané studie. Tomu já narozdíl od vás neříkám nedorozumění, ale bohapustá lez. Váš názor, budiž vám zachován.

Snad bych jen podotkl, abyste byla opatrná na citace Izraelského premiéra a zkusila si nejprve dohledat data, z Izraelského očkování a momentální situace ohledně těžkého průběhu Covidu v Izraeli.

Na očkování dětí nemám právo reagovat, neboť sám děti nemám a tudíž mi přijde nemístné obhajovat to, či ono. Podotknu snad jen statistiky, kdy je momentálně nejvíce nakažených právě mezi mládeží.

To, že vláda někoho upřednostňuje mi nepřipadá. Nevidím problém, proč by se odpůrce očkování, nemohl nechat otestovat. Příklad...u nás na koupališti je test k dispozici, za padesát korun. Opravdu je to takový problém?

Pana Cilicha řešit nehodlám. Konstatuji pouze to, že ačkoli má poměrně rozdílný názor, nevidím jediný důvod, proč ho hanit. A opět zmíním ten zásadní rozdíl, oproti vámi respektované paní Boškové. Nelže. Píše pouze to, jak situaci vidí,jak to cítí. Nepředkládá nám vylhané data bez odkazů.

No a jak napsala tuším paní Dubcová. Nemám jediný, problém, přihlásit se k paní Radce a kvitovat její názory. Zejména pokud komentuje paní Boškovou. Tvrdím totiž, že proti lži a zlu, je třeba se postavit.

0 0
možnosti
PK

Poslední větu podepisuji krví. Problém ovšem je, že někdy je otázka pravdy a lži velmi subjektivní. Snad by mělo platit stará zásada, že jakmile vyloučíme nemožné, všechno ostatní, co zbude, ať je to jakkoli nepravděpodobné, musí být pravda. Ovšem chce to trpělivost a konkrétně zde na Webu, nenechat se tzv. uřvat.

1 0
možnosti
ND

Administrativa nezklamala, jste hyde parku...

6 0
možnosti
JN

V rámci objektivity je třeba dodat, že článek paní Kielbergerové je tam také. Ovšem řekl bych, že u paní Krištofíkové byla administrace s tím přesunem do Hyde parku výrazně rychlejší. :-)

5 0
možnosti
Foto

Vám musela Radka na to kuří oko opravdu dupnout, Vám povím.

2 2
možnosti
JF

Obracet pozornost na R. Kielbergerovou nemá smysl. Kýčovitě předstírá, jak z ní svítí sluníčko, v marné snaze skrýt vnitřní neuspořádanost a frustraci, což se, mimo jiné, projevuje neschopností snést názor jiný, než její. V zajetí svých nejistot takové příspěvky maže nebo reaguje pasivní agresí.

11 0
možnosti
Foto

Největší ,,smysl" má asi, když se blogeři zabývají blogery, a pak už se to jenom mydlí virtuální židlí. A už to ,,jede" a la ,,já ne, já ne, to ty, to ty". A do toho nějakej ten šutér takyškutér. No, a to je opravdu, ale opravdu pěkné;-)

0 0
možnosti
IN

Chápu proč jste to napsala, ale ono se sobcem je zbytečné diskutovat, on má tu svou pravdu a jinou nebere. Jinak, já mám 3 autoimunitní onemocnění (zatím) a tak bych jen upřesnila, že nejenom očkování proti covidu, ale každé očkování může, ale samozřejmě i nemusí, spustit další autoimunitní onemocnění nebo zhoršit to stávající. Já to riskla, ale já jsem dospělá a rozhodovala jsem se za sebe. Kdybych měla rozhodovat za své nezletilé dítě, tak bych samozřejmě váhala. Jinak u protilátek se shodneme a určitě bych se nenechala očkovat, kdybych je měla vysoké, to je absolutní nesmysl a myslím, že to pro tělo není ani dobré a pro lidi, kteří mají gen, co já, už vůbec ne.

2 0
možnosti
JK

Tu paní Kielbergerovou by nemělo smysl vůbec řešit, vždyť tím co píše jen ukazje co je zač, jen nechápu jak je možné, že jí u admisnistrace prochází její trvalé urážení a napadání ostatních diskutujících, které by u jiných blogerů prostě neprošlo. Nechápu.

10 0
možnosti
OU
Foto

A i vy máte volební právo, děsivé.

6 1
možnosti
Foto

Vy se tím stvořením zabýváte? Škoda písmen.

3 1
možnosti
OU
JT

Tady mi asi smazání nehrozí, že;-D Osobně bych své děti, kdybych měl za ně odpovědnost, očkovat nedal. Jsou už dávno dospělé a svým rozhodnutím by jistě udělali pí RK radost, narozdíl ode mě. Radka psala krásně, byla milá, ale nějak jsme se vzdálili. Já se určitě posunul jinam, mimo její množinu, nesoudím, nehádám se a nemažu (a místo mínusování nereaguji), jen nechodím tam, kde už se necítím moc dobře.

2 1
možnosti
Foto

Jak to tak sleduji, tak se nás posunula spousta. Až to vzbuzuje dojem hraničící s jistotou, že jsme se neposunuli my, ale ona. :-)

2 0
možnosti
ND

Paní Kristofiková, děkuji vám, že jste zastala nejen mě, ale i ostatních blogerů, kteří jsou zde s tichým souhlasem administrace napadáni. Jsem vám za to skutečně vděčná.

Můj příspěvek v 7:13, podrobněji.

5 0
možnosti
Foto

Já také děkuji, vlastně se zastala i mě. Pravda je , že slušní lidé jako Vy nikdy nejmenují , ti jen naznačují aby každý pochopil. Díky paní Krištofíková, díky .... P.S. Máte v blogu paní Božkovou, opravte to, než Vám ji někdo vypije ;-D

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS