Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marnost nad marnost, píše Kazatel.

Zmatek nad zmatek, píši já!

!!

0 1
možnosti

Fakt jsem si pochutnalR^;-D

2 1
možnosti

Souhlasím s Vámi. Pokud bude na Hradě sedět bývalý komunista a v čele státu agent Stb - Tak nás skutečně - svět nemůže brát váženě. (Oponenty tímto žádám, aby uvedli příklad jiné země). Jistě, každý má nějakou minulost - rozhoduje pak současnost. Pokud bude někdo tvrdit, že vše dobré přichází z Východu, Číny a Ruska - Asi to bude úsměvné. Pokud komunisté svou podporou sdělují, že předvoj Dělnické třídy je Oligarcha, no vážně - Kdo to může brát vážně ... ? :-)

4 2
možnosti

Pane Buček, jen doplním, aby vaše dobrozdání bylo kompletní, tak taky jeden bývalý karierní komunista na čele veřejnoprávní televize.:-)

2 2
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Není mi jedno, co se děje. Jsem daňovou poradkyní, pravidelně publikuji v odborných časopisech, vystudovala jsem obory Evropské vztahy a veřejná správa.

Seznam rubrik