Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J82i72ř52í 63F64o94g74e29l

5. 5. 2020 18:30

Jako rýmovačka na MDŽ nebo k padesátinám.....

0 0
možnosti
Foto

Jejda. Dobrý den pane Fogle. Už jsem si říkala, kdepak že jste....dal jste si načas. Pošlete mi ten odkaz na Váš blog? Fotku nemáte?

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Máte tam několikrát špatně rytmus, mělo by být lépe:

"Udeřil na televizi, i zde má svou jasnou vizi."

"Mrknem se mu na zoubek: Blesk, Právo a Paroubek."

"Osobnost je veliká. Pročpak ho svět odmítá?"

"Nechtějí ho politici, prý se spolčíl s polednicí."

"Nechce ho ni občan zdejší, nikdo ho tu nekonejší..."

Ty ty drobné úpravičky ideu básně příliš nemění, nicméně by alespoň mohly vést k názoru, že autorka při hodinách literatury nespala.

Žel, forma tu kráčí v souladu s formou. Po čem to bylo? ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za úpravy .... Proto jsem toto veledílo také nedala do sekce poezie.;-) Máte pravdu. Jsem nějak netušila, že se zde začne řešit úroveň díla, zadala bych to nějakému opravdickému poetovi...

0 0
možnosti

Že by téměř dokonalý rým?;-D

1 0
možnosti
AL

Když pominu politický podtext, tak mně úroveň vaší "básně" připomněla obrázky jedné zdejší blogerky.

:-)

0 1
možnosti
Foto

Nojo no... Je to jen vtip. Ambice na kvalitní oslavnou poezii chybí....fakt nejsem básník....;-)

1 0
možnosti
MS

Na básničky moc nejsem, ale jednu otázku nechápu.

Proč?

Proč se ho zastáváte? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Zastává? Jestli si to Mluvče přečte, tak ho trefí. ;-D

1 0
možnosti
PL

"Nechtějí ho politici, prý spolčí se i s polednicí."

Dovolte mi opravit:

..., spolčil se už s popelnicí.;-)

1 1
možnosti
Foto

Hmm, tak to bychom měli chvilku poezie...8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1532x
Není mi jedno, co se děje. Jsem daňovou poradkyní, pravidelně publikuji v odborných časopisech, vystudovala jsem obory Evropské vztahy a veřejná správa.

Seznam rubrik